HERETIC2

pdf > download > ebook > pobieranie > do ÂściÂągnięcia

HERETIC2, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
HERETIC 2Dobrzy ludzie, zbierzcie si� tutaj w k�eczku, a ja opowiem wam histori� kr�la Corvusa, najwspanialszego bohatera, jaki kiedykolwiek chodzi� po Carthoris. Nie, nie b�d� opowiada� o W�owym Je�d�cu - o tym kiedy indziej. Teraz m�wi� chc� o tym, jak on �wiat od plagi �mierci uwolni� i dusz� swego dziada uratowa�. Ws�uchajcie si� tedy w s�owa moje...Silverspring Docks (Mapa: SSDOCKS.BSP)Teleport wyrzuci� Corvusa w doki Silverspring, rodzinnego miasta. Elf sta� na pomo�cie. Jednak nie by�o tak, jak to sobie wyobra�a�... Miasto by�o zbyt ciche, czasem jeno da�o si� s�ysze� krzyk kobiety lub p�acz krzywdzonego dziecka. Na prawo znajdowa� si� budynek. Corvus wszed� tam, zebra� znalezione tam rzeczy, po czym powr�ci� do dok�w, skr�ci� w lewo i przekroczy� drewniane drzwi. Przeszed� przez wiele pomieszcze�, napotykaj�c i eliminuj�c zara�one Elfy. Doszed� do drewnianej bramy z przyciskiem po lewej. Wcisn�� go. Wszed� do pomieszczenia z kilkoma wrogami na umieszczonej powy�ej platformie. Gdy tylko ostatnie cia�o upad�o na ziemi�, Elf wskoczy� na platform� i wcisn�� znajduj�cy si� tam przycisk. Dzi�ki temu pobliskie drzwi zosta�y otwarte. Bohater wszed� do pomieszczenia i wskoczy� na daszek nad drzwiami - znajdowa�o si� tam sekretne miejsce. Wojownik zszed� na d� i uda� si� przez otwarte drzwi. Znalaz� si� na podw�rzu. Na ziemi le�a�o kilka cia� jego ziomk�w, jego znajomych... Chcia� wej�� do gospody, lecz drzwi by�y zamkni�te. Podszed� do zamkni�tej bramy. Obok znajdowa�a si� d�wignia. Jej poruszenie sprawi�o, �e brama stan�a otworem. Elf poszed� dalej. Kawa�ek dalej, w nast�pnej ulicy znajdowa� si� klucz do gospody. Obok by�o zej�cie do piwnic, lecz Corvus nie mia� czasu na ich zwiedzenie. Wr�ci� do gospody. Gdy tylko otworzy� drzwi, schody na drugie pi�tro run�y pod naporem atak�w Zombich. Zabi� ich, atakuj�c z bliska w��czni�. Opu�ci� tawern� tylnymi drzwiami, przy okazji znajduj�c Ring of Repulsion oraz kilka lecz�cych eliksir�w w skrzyniach i beczkach. Rozejrza� si�. Obok budynku znajdowa�o si� kilka skrzy�. Dzi�ki nim wdrapa� si� na drugie pi�tro gospody. Odwiedzi� Spirit Shrine, po czym przeszed� przez drzwi i poszed� kr�conymi schodami a� do windy. Wjecha� na g�r�. Zniszczy� krat� zakrywaj�c� otw�r w ziemi i zeskoczy� w d�.- Nie dostaniecie mnie! - Corvus zobaczy� Elfa, takiego jak on, trzymaj�cego w jednej r�ce bro�. �w spojrza� na wojownika. - Heretyk? Corvus? Sk�d tu si� wzi��e�?- To nie jest teraz wa�ne. Powiedz lepiej, co si� tu sta�o.- Nazywam si� Dranor, jestem, a raczej by�em, zarz�dc� przystani. - Rozejrza� si� panicznie - Zaatakowa�a nas dziwna choroba. Elfy pod wp�ywem mutacji zaczynaj� szale� i mordowa� si� nawzajem. - Dranor spojrza� z nadziej� w oczach na Corvusa. - Jeste� bohaterem. Tylko ty mo�esz nas uratowa�. Prosz�, znajd� lekarstwo, kt�re nam pomo�e! Arghh!...Dranor upad� na ziemi�. Obok niego sta� potw�r ra��cy zielon� mg��. "Ty �mieciu!" - Elf rzuci� si� na niego, raz po raz trafiaj�c go w��czni�. W pewnym momencie potw�r pad�, a z jego brzucha zacz�y wydobywa� si� truj�ce opary. Wojownik otar� pot z czo�a, wszed� w Mana Shrine, po czym po linie zsun�� si� w d�.Silverspring Warehouse (Mapa: SSWAREHOUSE. BSP)Elf zeskoczy� z liny. Znajdowa� si� na jakim� podw�rzu. Pobieg� w lewo, po czym prosto a� do ko�ca zau�ka. Spojrza� do g�ry: w tym miejscu by�a zniszczona pod�oga jednego z budynk�w. Wskoczy� do g�ry, podnosz�c Hellstaff, pot�n� bro�. Na ziemi le�a� ranny Elf. "Pom�..." - by� ci�ko ranny. Corvus wiedzia�, �e nie mo�e mu ju� pom�c. Zeskoczy� przez okno na dziedziniec. Przeszed� nim a� do o�wietlonego korytarza ze schodami biegn�cymi w d�. Schodami zszed� w d� i wszed� w drzwi po prawej, jedne z dwojga. Znajdowa� si� w pomieszczeniu, w kt�rym po�rodku p�on�� ogie�. Omin�� ogie� i wszed� do kolejnego pomieszczenia. Za sob� us�ysza� dziwny ha�as. W drzwiach ko�ysa�a si� jeszcze �wiekowana maczuga! Mia� szcz�cie. Przeszed� przez to pomieszczenie i wszed� do magazyn�w. Na ca�ej jego przestrzeni sk�adowano pot�ne, pozamykane skrzynie. Podbieg� do przycisku na �cianie. Wcisn�� go. W tym samym momencie podno�nik ze skrzyni� opu�ci� si�. Wskoczy� na� i wjecha� na galeryjk�. Obszed� t� platform� i dotar� do Spirit Shrine. Wszed� do kolejnego pomieszczenia. Na prawo od wej�cia znajdowa� si� przycisk. Wskoczy� na platform� i nacisn�� przycisk, co zaowocowa�o otwarciem drzwi. Elf wyskoczy� przez okno, odwiedzi� Mana Shrine i wszed� przez niedawno otwarte drzwi. Znalaz� si� w pomieszczeniu ze zniszczon� pod�og�. Stan�� na jej kra�cu i spojrza� w d�. Dolne pomieszczenia by�y zalane przez wod� lej�c� si� ca�y czas z pseudo wodospadu. Corvus nie namy�laj�c si� skoczy� w d�. Po chwili p�ywania wyszed� na powierzchni� i nacisn�� przycisk otwieraj�cy drzwi znajduj�ce si� poni�ej. Elf zn�w wszed� do wody i pop�yn�� w d�. Po chwili dop�yn�� do du�ego, ca�kowicie zalanego wod� pomieszczenia. Pop�yn�� w prawo i wyszed� na such� powierzchni�. Dwa pomieszczenia dalej znajdowa�a si� winda. Na g�rze wcisn�� przycisk wystaj�cy ze �ciany. Pot�na skrzynia zosta�a zrzucona na pod�og�, tworz�c w niej du�� dziur�. Wojownik wskoczy� do niej...The Town of Silverspring (Mapa: SSTOWN.BSP)Corvus sta� na ulicy, obok niego znajdowa�o si� kilka skrzynek. By�o bardzo ciemno. Ksi�yc �wieci� s�abym blaskiem, a tej nocy w mie�cie nie pali�a si� �adna latarnia. Elf poszed� jedyn� z mo�liwych dr�g, a� doszed� do zamkni�tej drewnianej bramy. Nieopodal niej znajdowa� si� Thunder blast spell. Elf podni�s� go, w tym momencie przej�cie otworzy�o si�. Corvus przeszed� nim, wreszcie w jednym z pomieszcze� zosta� okr��ony przez zara�onych Elf�w. "Chcemy twojej krwi", sycza�y, podchodz�c do niego. "Nigdy!" - odkrzykn�� Elf i rzuci� si� na nie z furi�. Gdy tylko ostatnie cia�o spocz�o na ziemi, Corvus wcisn�� przycisk otwieraj�cy wcze�niejsz� bram�. Szybkim biegiem wr�ci� do niej. Po przej�ciu przez ni� spojrza� w g�r�. Znajdowa� si� w alejce z odkrytym niebem. Od razu na pocz�tku alejki skr�ci� w prawo i po schodach doszed� do drzwi. One jednak wymaga�y klucza. Elf odwr�ci� si�, wr�ci� do alei i poszed� ni� dalej a� do du�ego budynku. W drugim pomieszczeniu obok �awy le�a� klucz do wcze�niejszych drzwi. Heretyk podni�s� go. Opu�ci� to pomieszczenie, schodami wszed� na g�r�. Znowu znalaz� si� w mie�cie. Na lewo od niego drog� blokowa�y skrzynie. Przeskoczy� je i powr�ci� do uprzednio mini�tych drzwi. Odnaleziony klucz idealnie wpasowa� si� w ich zamek. Odwiedzi� Spirit Shrine, po czym spojrza� na widoczny st�d pa�ac. By� pi�kny. Lata pracy Elf�w stworzy�y jedn� z najpi�kniejszych budowli w tej krainie. A teraz wszystko mia�o zosta� zniszczone... Corvus wbieg� po schodach. Drzwi zosta�y zablokowane od drugiej strony. Zeskoczy� na d�, gdy� zauwa�y�, �e pod schodami znajduje si� przej�cie. Wszed� tam, odwiedzi� Silver Armour Shrine, wskoczy� do wody i wp�yn�� do pa�acu.Silverspring Palace (Mapa: SSPALACE.BSP)Dop�yn�� do pomieszczenia z �urawiopodobnym urz�dzeniem na �rodku i z przyciskiem na �cianie. Wcisn�� przycisk raz. Pot�na k�oda uderzy�a w drzwi, niszcz�c ich kawa�ek. Wcisn�� go tedy powt�rnie. Drzwi run�y na ziemi�, pozwalaj�c przekroczy� pr�g. Szed� dalej, a� do pomieszczenia z czterema wielkimi ozdobnymi filarami. Wszed� przez kolejne drzwi i wcisn�� przycisk uruchamiaj�cy d�wigni�. D�wignia dojecha�a do du�ego pomieszczenia zaopatrzonego w Mana Shrine. Bohater skorzysta� z oferowanej przez ni� mocy, po czym wszed� w drzwi po lewej. Schodami wszed� na g�r�, do pomieszczenia z drzwiami obok. Poszed� w prawo, przekroczy� pobliskie drzwi. Pos�uguj�c si� sw� w��czni�, zdo�a� pokona� znajduj�cy si� tam zerwany mostek. Podni�s� z�batk�. Zeskoczy� do pomieszczenia poni�ej i wszed� schodami na g�r�. Tym razem wszed� w drzwi znajduj�ce si� naprzeciw niego. Wszed� do pot�nej jadalni. Rozejrza� si� - by�y tutaj drzwi prowadz�ce do kolejnej sali. Wszed� do jej wn�trza. W kolejnym pomieszczeniu, ceremonialnej hali, znajdowa� si� pos�g. Pos�g Corvusa! Elf spojrza� na statu�. W jego oczach pojawi�o si� zdziwienie walcz�ce ze smutkiem, kt�re ust�pi�y jednak nienawi�ci. Postanowi� zniszczy� tego, kto sprowadzi� na to miasto zaraz�. Doszed� do pomieszczenia z trzema drogami do wyboru. Poszed� t� wysuni�t� najbardziej na prawo. Wykorzystuj�c z�batk�, uda�o mu si� przywr�ci� most za �rodkowymi drzwiami do u�ywalno�ci. Do tych�e drzwi wr�ci�. Przekroczy� je. Po chwili doszed� do zablokowanej drogi, z dwoma rozga��zieniami. Jak si� p�niej okaza�o, oba prowadzi�y do tego samego miejsca. Corvus schodami wszed� do pomieszczenia zako�czonego jak�� barier�. Podszed� do niej i po chwili wahania dotkn�� j� koniuszkami palc�w. Poczu� przeszywaj�cy b�l - w ten spos�b nie m�g� jej przeby�. Obr�ci� si� i wszed� do nast�pnego pomieszczenia, z dziwnymi zwojami. Podszed� do lewej strony pomieszczenia. Znalaz� tajne przej�cie! Przeczo�ga� si�, u�y� Spirit Shrine, a nast�pnie poszed� w stron� Mana Shrine. Naraz poczu� irracjonaln� obaw� przed post�pieniem kroku naprz�d: co� si� nie zgadza�o... Przystan�� na moment i w tej samej chwili pod�oga przed nim otworzy�a si�. Zapadnia! Ju� spokojny Elf przeskoczy� przez ni� i doszed� do Mana Shrine. Szed� dalej, a� do pomieszczenia z trzema przyciskami i trzema kryszta�ami unosz�cymi si� w s�oju. Nacisn�� jeden z przycisk�w. Niebieski kryszta� znikn��! To samo sta�o si� z kolejnymi po naci�ni�ciu dw�ch kolejnych przycisk�w. Elf us�ysza� jakie� trzaski. Pole magiczne zosta�o usuni�te. Corvus wr�ci� do pomieszczenia z barier�. Tak jak si� spodziewa�, bariera znik�a. Wszed� na schody do pot�nego pomieszczenia. Sta� tam pot�ny, du�o wi�kszy od heretyka globus. "Parthoris!", rzek� Elf, "Ale jak, w jaki spos�b?". Rozejrza� si� dok�adniej po komnacie. Opr�cz globusa by�y tu tak�e cztery drzwi, wliczaj�c te, kt�rymi dosta� si� do tej komnaty. Wszed� w drzwi po lewej i nacisn�� przycisk. Jedna z cz�ci utrzymuj�cej globus przesun�a si�. "Sezon s�o�ca?". Zszed� na d� i wszed� w k... [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • chiara76.opx.pl
  •